NemiroffУкраїнських імпортерів алкогольної продукції з Вінниччини не лякають останні ініціативи Мінфіну РФ

За даними уряду РФ, за 8 місяців 2006 року в Росії було продано 138 млн. декалітрів міцного алкоголю, при цьому зроблено й імпортовано тільки 78 млн. декалітрів. Виходить, что майже половина проданого в Росії алкоголю приходиться на нелегальну, але привабливу за ціною, продукцію. Щоб якось змінити ситуацію, Мінфін пропонує установити мінімальну ціну на горілку на рівні 60 карбованців за 0,5 літра. На думку урядових експертів, це позбавить підпільних виробників их головної конкурентної переваги – низької ціни. Пока складно прогнозувати, ли приведе це до зникнення контрафакта, але великі виробники й імпортери алкоголю в целом позитивно оцінили цю ініціативу. На думку голови ради директорів компанії Nemiroff Александра Глуся, це свідчить про те, що уряд націлений на стимулювання виробництва і продажу якісної продукції. Продукція Nemiroff, за словами Олександра Глуся, більш 7 років користається довірою російських споживачів, однак завойовувати ця довіра вінницькі винокури почали задовго до появи бренда Nemiroff.

У листопаді виповнилося 100 років з того дня, як винокурний завод з міста Немирів Вінницької області, заснований у 1872 році, початків регулярні постачання спирту на казенні горілочні заводи в Москву і Санкт-Петербург. Завдяки високій якості спирту, що у той час як у Росії, так і на Україні робили тільки з кращого зерна, продукція немировского спиртзавода швидко одержала популярність у Російській імперії і за її межами. Коли з приходом індустріалізації частина винокурень Росії перейшла на дешеву картопляну сировину, власниця заводу княгиня Марія Щербатова наказала як і колись випускати в Немирові якісний зерновий спирт.

Це рішення виявилося стратегічно вірним, і незабаром княгиня Щербатова одержала «держзамовлення»: договори на постачання спирту на казенні горілочні заводи Санкт-Петербурга і Москви. Ця епоха відзначена появою в Росії багатьох відомих виробників. У 1897 році Товариством «Сименс і Гальске» у Москві побудована електростанція на Раушскій набережній – найстарше на сьогоднішній день спорудження «Мосэнерго».А історія петербурзького заводу «Червона зоря» починалася з телефонної фабрики, заснованої в 1897 році Ларсом Магнусом Эриксоном. Сьогодні, як і 100 лет тому, Siemens, Ericsson і Nemiroff як і раніше в Росії.

За словами Олександра Глуся, високу репутацію компанії і її міжнародний статус підтверджує той факт, що її продукція продається в 55 країнах світу. За даними американського журналу Impact, у нинішньому році компанія Nemiroff потіснила конкурентів і стала горілочним брендом №2 у світі. Обсяг продукції виріс з 3,23 млн. декалітрів у 2002 році до 8,33 млн. декалітрів у 2005-м. У результаті, за підсумками 2005 року, авторитетний британський журнал Drinks Іntеrnаtіоnаl помістив Nemiroff у Топ-3 світові горілочні ринки в рейтингу World Millionaires Club. За даними цього ж рейтингу в 2003 і 2004 роках Nemiroff визнавався брендом №1 у світі по динаміці розвитку.

Сьогодні компанія Nemiroff є самим великим платником податків серед імпортерів міцного алкоголю в Росії. Цього року в бюджет РФ уже надійшло 68,3 млн. доларів, а до кінця року компанія планує перелічити податків і зборів на загальну суму 120 млн. доларів. Крім цього, компанія Nemiroff має статус великого роботодавця. У бізнесі, зв'язаному з оборотом продукції Nemiroff у Росії, зайнято близько 100 тисяч чоловік. Усім своїм співробітникам компанія виплачує тільки білу зарплату, що у середньому складає близько 20 тис. карбованців на місяць.

Наприкінці жовтня компанія Nemiroff одержала висновок Роспотребнадзора про те, что ее продукція відповідає санітарним правилам РФ. Одновременно продукція компанії одержала Сертифікат відповідності Ростеста. «Висока якість нашої продукції – головна турбота фахівців компанії, – заявив «НГ» Олександр Глусь. – Експортуючи більш 60% своєї продукції, Nemiroff забезпечує не тільки якість напоїв але і их безпрецедентний захист від підробок». За данным ROMIR Monitoring, у 2006 році напої Nemiroff лідирують у рейтингу найбільш захищених горілочних брендов Росії.

Однак самим вірним індикатором привабливості товару варто вважати думка покупця. Відповідно до результатів досліджень споживчих переваг, проведеним TNS Gallup Media у Росії в травні 2006 р., продукція Nemiroff визнана самою споживаною імпортною горілкою. Введення в Росії ЕГАИС і нових акцизних марок не похитнуло позицій Nemiroff, тому фахівці компанії упевнені, что і нові ініціативи уряду не перешкодять законослухняним імпортерам.

Роман УКОЛОВ.

30.11.2006

Джерело: www.ng.ru

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Вхід

Останні коментарі

Обличчя української родини Росії

Обличчя української родини Росії

{nomultithumb}

Українські молодіжні організації Росії

Українські молодіжні організації Росії

Наша кнопка