Друк
Розділ: Східна Слобожанщина (Вороніж)

Saab_2000Авіакомпанії поновили повітряне сполучення Вороніжу і столиці України

Погодьтеся, чи подорожувати, чи відправлятися в службове відрядження завжди хочеться з комфортом. Тим більше, якщо це авіапереліт. Адже тільки одна згадка про висоту здатна викликати в людини стрес. А в деяких літаках шум від двигунів чи моменти, коли лайнер попадає в повітряні ями, приводять до головних болів. Але всіх цих неприємностей можна уникнути, відправляючись в авіарейс на турбогвинтових шведських літаках «SАAB-2000».

У великому парку авіакомпанії «Політ», що вже зарекомендувала себе як одна з надійних авіакомпаній, ця техніка з'явилися біля року тому. Тоді, на презентації перших двох «SAABів» я з великим інтересом оглядав нову техніку: авіаційна машина була першою закордонною в Вороніжі і здавалася усім – і працівникам аеропорту, і численним гостям, і пресі – дивиною. Звикли в основному літати на «Ан-24» так «Як-40». Тоді перевірити надійність і комфортабельність «шведів» у небі не вдалося – літаки ще не пройшли митне оформлення. Але довгоочікуваний момент настав: у числі перших пасажирів нового авіарейса пощастило злітати в Київ і назад.

«SААВи» дійсно нове слово! Крейсерська швидкість (650 кілометрів на годину) робить такий клас літаків найбільш практичним в нашому регіоні. Рахуйте самі: майже тисячу кілометрів шляху на висоті 8,5 тисячі метрів ми перебороли усього за 1 годину 20 хвилин. У салоні, а він вміщає до 50 пасажирів, – шкіряні, зі спинками, що відкидаються, і кондиціонерами, крісла. Практично відсутні шуми від роботи двигуна. До того ж для пасажирів міжнароднього рейсу пропонуються всілякі напої, десерти і навіть гаряче харчування. А також, щоб не було нудно в шляху, свіжа періодика.

Мені доводилося літати і на «ілах», і навіть на «боінгах», але на «шведі» – вперше. Літак зручний. Сервіс гарний, – поділився своїми враженнями один з перших пасажирів тільки що відкритого рейсу  Михайло Нечаєв, що летів погостювати до рідних в Київ. – На автобусі мені цю відстань довелося б переборювати дуже довго. До того ж по нинішній жарі така подорож не «у кайф».

Двічі на місяць, у силу службових обов'язків, мені приходиться користатися послугами цивільної авіації, – говорить інший співрозмовник Олександр Шовкін, заступник гендиректора однієї з київських фірм. – Завдяки «Польоту» можу так само швидко добратися транзитом і до Москви. Зручний транспорт, відмінний сервіс. Вигідно.

Літак з Вороніжа приймає аеропорт «Жуляни», розташований майже у центрі Києва. Свою назву аеропорт одержав по імені річки, що протікає поруч. Його почали будувати в окупованому німцями місті в 1942 році, а потім вони ж його і добудовували, але вже будучи полоненими. Після тривалого спаду, якого, на жаль, з розвалом Союзу не уник жоден аеропорт колишнього СРСР, у «Жулян» відкривається другий економічний подих. Пасажиропотік за підсумками минулого року перевищив 140 тисяч чоловік, щомісяця відкриваються додаткові рейси, оновлюється авіаційний парк. Усього ж в Україні три великих цивільних аеропорти.

Про відкриття нового рейсу в Росію ми вперше задумалися кілька років назад, але щось не складалося, – повідомив генеральний директор аеропорту «Жуляни» Сергій Нікіфоров, виступаючи перед журналістами. – Я радий, що тепер наші міста зв'язують нитки великої авіації.

Що стосується «Польоту», то в авіакомпанії теж просліджується позитивна динаміка росту: у 2006 році перевезено понад 142 тисяч пасажирів, отримані дві престижні нагороди – «Сама пунктуальна авіація» і премія «Крила Росії». Так само, як і в українських колег, у «Польоту» з'являються нові авіарейси і по країні, і за рубіж.

– Наш секрет – у гнучкій комерційній політиці, надійному сучасному устаткуванні, відмінному пасажирському сервісі. Насамперед ми акцентуємо свою увагу на безпеці перельотів і їхній якості, – додав заступник гендиректора Олександр Карпов.

Залишається лише повідомити інформацію для зацікавлених осіб: авіаквиток «Вороніж - Київ» сьогодні коштує від 2100 до 3100 російських рублів (80-115 американських доларів) залежно від класу місця та дня придбання квитка. Літак поки що курсуватиме раз на тиждень – у четвер.

Saab2000

На світлинах: Злітає «SАAB-2000». На такому літаку тепер можна з Вороніжу до Києва долетіти за 1 годину 20 хвилин. 

Дмитро ДЕНИСЕНКО.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.